SP doet de Buurt Check-Up

23 maart 2009

SP doet de Buurt Check-Up

Op 31 maart nodigt de SP bewoners en buurtorganisaties in Kralingen-Crooswijk uit om bij te praten; de ‘Buurt Check-Up’. Is uw buurt goedgekeurd? Wat hapert er?

De SP-fractie wil dit jaar alle deelgemeenten aandoen en alle buurten onderwerpen aan een Check-Up. Het is belangrijk dat veel bewoners meepraten over wat er nog in de buurt moet veranderen of verbeteren. Het is meteen een mooie gelegenheid om met een drankje bij te praten met de leden van de SP-gemeenteraadsfractie.

Al meer dan vijf jaar gaan de Rotterdamse SP-gemeenteraadsleden 'Buurten in de Wijken'. Ze gaan wekelijks de wijken in om te praten met Rotterdammers, dit is volgens hen de beste manier om tot goede ideeën, vragen, moties en acties te komen.

De eerst volgende Buurt Check-Up vindt plaats in Kralingen-Crooswijk op dinsdag 31 maart van 19:15 tot 21:15 uur in restaurant Fideel aan de Goudse Rijweg 16.

De SP wil laten zien dat ze er ook zijn als er géén verkiezingen zijn. Iedereen is welkom bij een Buurt Check-Up!