Harry van Bommel in Hillesluis

23 oktober 2006

Harry van Bommel in Hillesluis

Hand in hand logoOp donderdag 26 oktober organiseert het bewonersinitiatief Hand in Hand in Hillesluis een “Meet and Greet” in wijkgebouw ’t Kopblok aan de Riederlaan 200 in Rotterdam (Hillesluis)m vanaf 19.30 uur. Op deze bijeenkomst ontmoeten mensen met allerlei achtergronden elkaar. Er zullen op deze avond met een drankje en een hapje diverse activiteiten zijn. SP-Tweede-Kamerlid Harry van Bommel is een van de aanwezige politici.

In november zijn er weer verkiezingen voor de Tweede Kamer. Tijdens de “Meet and Greet” wordt daarom een (zeepkist)gespreksronde gehouden met als onderwerp de komende verkiezingen. De bedoeling is dat politici in een paar minuten hun belangrijkste standpunten voor de komende verkiezingen gaan presenteren, er is voor de mensen in de zaal ook de mogelijkheid om aan het eind van de zeepkistronde vragen aan de politici te stellen.

Nebahat Albayrak (PvdA), Mirjam Sterks (CDA), Salima Belhaj (D66) en Harry van Bommel (SP) hebben toegezegd mee te doen, wie er namens de overige partijen vanuit de tweede kamer komen is nog een verrassing.

Aan het einde kan men nog op een informele manier met politici en andere bezoekers in gesprek gaan.

Hand in Hand Hillesluis nodigt iedereen uit om op donderdagavond 26 oktober om 19.30 uur naar de “Meet and Greet” in wijkgebouw ’t Kopblok aan de Riederlaan 200 te komen. Wij stellen uw aanwezigheid erg op prijs.

Meer informatie:
Hand in Hand in Hillesluis